11/6/08

Τα Κύθηρα ποτέ δεν θα τα βρούμε...

...μας «τέλειωσε» το καράβι της γραμμής.





Το ομολογώ. Ο διακαής μου πόθος είναι να κάνω ένα ταξίδι στα Κύθηρα! Το έχω σχεδιάσει τουλάχιστον δύο φορές στο παρελθόν και καμία δεν ευόδωσε... Είπα λοιπόν και εγώ, τριήμερο έρχεται, έχω και την κολλητή μου να μου ροκανίζει τα αυτιά «άντε πότε θα έρθεις» , να κάνω και εγώ το πολυπόθητο ταξίδι.
Οι πρώτοι ψύλλοι μου μπήκαν όταν μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της ΑΝΕΝ line, που έχει το μοναδικό καράβι που πάει Κύθηρα , βρήκα το μήνυμα «δεν υπάρχουν προγραμματισμένα δρομολόγια για τον προορισμό που ζητάτε». Δεν μπορεί, λέω, θα αλλάζουν απλά τα δρομολόγια λόγο καλοκαιρινής σεζόν. Μπήκα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας , τζίφος.
Αποφάσισα να το μάθω από πρώτο χέρι, παίρνοντας το Λιμεναρχείο Κυθήρων.
Η στιχομυθία παίχτηκε κάπως έτσι:
«Καλημέρα σας. Θα μπορούσατε να μου πείτε τα δρομολόγια των πλοίων που φτάνουν στο νησί σας;»
«Δυστυχώς το πλοίο μας βρίσκεται για επισκευή και δεν υπάρχουν δρομολόγια.»
«Τι εννοείται; Και πως φτάνει κανείς στα Κύθηρα;»
«Με αεροπλάνο ή... με λάντζα...»

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να κάνω μια λάντζα στο σπίτι μου, αλλά μου ήταν αδύνατο να φανταστώ τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με το ταξίδι μου στα Κύθηρα!

«Πως το ‘πατε αυτό το τελευταίο;»
«Λάντζα...Λάντζα που φεύγει από την Νεάπολη»

Το μυστήριο διαλευκάνθηκε όταν ο ευγενικός κύριος, από την άλλη άκρη της γραμμής, μου εξήγησε ότι πρόκειται για πλωτές «παντόφλες» που κάνουν τον ανεφοδιασμό του νησιού.

«Και καλά, μπορεί να πάρει ο οποιοσδήποτε μια λάντζα και να περάσει απέναντι ; Παίρνει και αυτοκίνητα;»
«Ε, όχι...Εσείς πότε θέλετε να ταξιδέψετε;»
«Παρασκευή»
«Ε, καλαααά! Μέχρι την Παρασκευή κάτι θα βάλουν!»...

Θυμίζω ότι είναι Τρίτη...Περιττό να σας πώ ότι για αεροπορικά εισιτήρια, ούτε λόγος! Δεν υπάρχουν θέσεις ακόμα και αν ήθελα να ταξιδέψω ως... χειραποσκευή, σε περίοδο πλην και συν 3 μέρες από το τριήμερο! Ζήλεψα εκείνη την βάρκα, από την ταινία του Αγγελόπουλου...

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σας πώ πως στο λιμάνι του νησιού, όπως πληροφορήθηκα, γίνονται διαδηλώσει από τους κατοίκους που περιμένουν πως και πως το τριήμερο για να τσιμπήσουν κανένα ευρουλάκι.

Το Ταξίδι στα Κύθηρα μου φαίνεται ότι έχει στοιχειώσει ... Τώρα καταλαβαίνω την σημασία των στοίχων στο ομώνυμο τραγούδι:
Και όλο περιμένει πάλι τη στιγμή,
να ξαναρθεί
το καράβι στο λιμάνι να φανεί
θαλασσινό πουλί στα όνειρά μας!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και όχι μόνο να τσιμπήσουνε τα ευρουλάκια οι κάτοικοι του νησιού, μα να έρθει και η αλληλογραφία, να έχουμε "φρέσκα" πράγματα να φάμε. τίποτα δεν κινείται όταν δεν υπάρχει το καράβι. κι εγώ όμως πιστεύω ότι κάτι θα γίνει μέχρι τότε και το καράβι θα φανεί. μην διστάσεις λοιπόν να έρθεις να με επισκεφτείς.

patsiouri είπε...

Ε άει στο διάολο...
Από Νεάπολη είμαι και τα Κύθηρα τα έχουν ξεγραμμένα από τότε που μαζεύτηκαν λεφτάκια στην Ελαφόννησο!

ampelofilosofos είπε...

Αχ, φιλενάδα, εγώ να δείς πως θέλω να κάνω αυτό το ταξίδι. Αντε, να περιμένω μέχρι Παρασκευή, να δούμε..

@patsiouri και εγώ το ίδιο είπα "αει στο διαολο!". Αλλά το θέμα είναι ότι πάμε όλοι κατα διαόλου... Τύφλα να έχει η Αιθιοπία και η Ζιμπάμπουε!

tzonakos είπε...

'Τα Κύθηρα ποτέ δεν θα τα βρούμε,
το χάσαμε το πλοίο της γραμμής ...'
Ειναι ενα ταξίδι που θέλω να κάνω. Μεχρι απέναντι μόνο πήγα, στην Ελαφόνησο κι έβλεπα τα Κύθηρα στο βάθος της θάλασσας.
Πρέπει να πας οδικώς Νεάπολη πρωτα κι απο εκει 'λάντζα'

ampelofilosofos είπε...

@Tzonako, το θέμα είναι και κάθε πότε έχει λάντζα?! Δεν θά 'θελα να γυρίσω ...κολυμπώντας!
Ισως το κάνω αργότερα, όταν θα έχω μεγαλύτερη ελευθερία χρόνου. 'Ερχεσαι να πάμε παρέα?! ;)

tzonakos είπε...

Eλα ντε, λογικά δεν θα εχει συχνά λάντζες !
Αν αντέξω τόσο κολύμπι θα ναι θαύμα, ευχαρίστως πάμε για κολύμπι αλλα δεν υπόσχομαι τίποτα :)
Χαχαχα :)