14/6/08

Μικρή περιπλάνηση στα σοκάκια του νου...


Συχνά χάνομαι μέσα στις ονειρικές σκιές των «γιατί; ». Εκεί που το φώς αντανακλάται σε αόρατους καθρέφτες φωτίζοντας τα είδωλα με τρόπο εξωπραγματικό.

Κάθε «γιατί» έχει το δικό του είδωλο, ανάλογο με τον καθρέφτη, την πηγή του φωτός, και τον καιρό έξω από το παράθυρο του σήμερα.

Ακολουθώ το κουβάρι που ξετυλίγεται, μόνο και μόνο για να το αφήσω να ξανατυλιχτεί. Δεν υπάρχουν απαντήσεις. Μοναχά αιωρούμενα ερωτηματικά και ένα σμήνος από πιθανά υποκατάστατα των απαντήσεων.

Δεν θέλω να δημιουργώ ψευδαισθήσεις, ούτε να ζω σ’ αυτές. Ο κόσμος είναι ήδη αρκετά ψεύτικος για να προσθέσω και άλλο παραισθησιογόνο στο ποτήρι του.

Δεν θέλω να εμφανίσω τον εαυτό μου ως τέλειο, στα μάτια κανενός. Άλλωστε στην ομορφιά και την μοναδικότητα της ατέλειας βρίσκεται η ουσία του να είσαι άνθρωπος.

Αυτό που θέλω είναι να ζήσω την ζωή που μου αναλογεί, μέχρι την τελευταία στάλα της, αφήνοντας, αν γίνεται, το κομματάκι μου στο ψηφιδωτό του κόσμου.

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω τελικά. Όμως νιώθω ότι οφείλω τουλάχιστον να κάνω την προσπάθεια...

4 σχόλια:

tzonakos είπε...

Μίξερ σκέψεων και συναισθημάτων.
Απορίες και άγνωστο μέλλον, αιωρούνται ψάχοντας ταίρι σε απαντήσεις που θα ρθουν οταν αυτες ειναι έτοιμες να ζευγαρώσουν.
Κάποτε ήμουν κάπως ετσι.
Τα άστρα εκει πάνω δεν έπαιζαν τυχερά για μενα παιγνίδια. Αλλα κάποια στιγμή άλλαξαν θέσεις.
Και άλλαξαν πολλά κι έζησα μεγάλο κομμάτι απο αυτό που μου 'πρεπε.
Το ίδιο θα γίνει και με σενα και με όσους ψάχνουν απαντήσεις, ψάχνουν θέα στο παράθυρο.
Καλο σου βράδι :)

ampelofilosofos είπε...

Σ' ευχαριστώ για το (διαδικτυακό) φιλικό χτύπημα στην πλάτη! :)
Δεν πιστεύω στα άστρα, και δεν είμαι σίγουρη αν η τύχη είναι ανεξάρτητη από εμάς.
Προτιμώ να το βλέπω σαν παρτίδα σκακιού μεταξύ εμένα και ...εμένα! 'Είναι φορές που νιώθω νικήτρια. Είναι όμως και μέρες που νιώθω ηττιμένη. Το θέμα, υποθέτω, είναι απλά να αυξήσεις το σκόρ του νικητή... Καλή συνέχεια στο τριήμερό σου! :)

marayia είπε...

Ολοι αυτο θέλουμε..
τα πεφταστερια ομως τελευταια ειναι θολά ...
και κανουμε υπομονη ως να ρθει το ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΝΑ ΦΩΤΊΣΕΙ ΤΗ ΝΥΧΑ ΜΑς ..
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ..

ampelofilosofos είπε...

Καλή εβδομάδα, Λιακάδα!
Αργεί όμως το φεγγαράκι το λαμπρό να φανεί και με πιάνει καπου κάπου η μαυρίλα της νυχτιάς...Αλλά πού θα παει, θα το ξεπεράσουμε και αυτό! :)